1 lutego 2015

LBA - Numer 2 :)

Serdecznie dziękuję za nominację Gabriella011 

Tym razem nie będę już nikogo nominować ponieważ wszystkie blogi jakie czyatm już nominowałam :)

A teraz odpowiedzi :

1. Dlaczego zaczęłasś pisać swojego bloga ?

Po pierwsze daję upust swojej wyobraźni i pomaga mi się to odstresować ponadto uwielbiam Igrzyska a autorka bardzo krótko napisała epilog - jest naprawdę super ale chciałam zobaczyć czy mi też wyjdzie kiedy coś napiszę . Ciekawość pierwszym krokiem do piekła ale taka juz jestem :)

2. Twój ulubiony aktor lub aktorka ?

Uwielbiam Josha i Jenn więc to pewnie oni .

3. Ile masz lat ?

Jestem stara i czeka mnie egzamin a we wrześniu będę hot 16 huehuehue .

4. Masz rodzeństwo ?

Brat ( młodszy )

5. Ulubiony film ?

Wszystkie części Igrzysk Śmierci i Poradnik Pozytywnego Myślenia :) 

6. Ulubiona książka i dlaczego ?

Od 3 lat Igrzyska ponieważ dały mi wiele do myślenia . Dzięki nim wiem , że człowiek dla władzy i pieniędzy jest w stanie zabijać niewinnych ludzi . Możemy przewidzieć skutki wojen ponadto rozumiem dlaczego rodzina jest tak ważna . 
Jednostka nie może wiele ale kiedy się złączymy możemy wszystko !!!

7. Twoje hobby oprócz pisania ?

Wszystkie sporty nawet ekstremalne byle nie siatkówka nienawidzę tego sportu tak bardzo , że to jest nie do pojęcia .

8. Kogo wybierasz ... Oświadcza Ci się Josh (Peeta) i Liam (Gale)? Z kim staniesz na ślubnym kobiercu ?

Z nikim !!!
Obydwóch wywalam z tym , że Peeta ma lecieć do Katniss jak kto woli do Jenn - z jego rodzinnego miasta autostrada to tylko 1h (w przybliżeniu bez korków ) a Gale'owi każę spadać do więzienia i wnosze pozew do sądu o nachodzenie XD Jestem złośliwa :)

9. Twoja najbardziej szalona przygoda w życiu ?

Napisze najśmieszniejszą - kiedy byłam w parku jurajskim ( miałam 6 lat ) była opcja aby wejśc do paszczy dinozaura około 80cm nad ziemią i zrobić sobie zdjęcie . Głupi by nie skorzystał - po zrobieniu zdjęcia wychodzę z paszczy ale gumka przy spodenkach zaczepiła się o kieł i dyndałam na tym zębie kilkanaście centymetrów nad ziemią dopóki pewien facet mnie nie ściągnął :)

10. W jaką postać chciałabys się wcielić ?

Niestety nie wiem to trubny wybór ale chciałabym być jakąś silną kobietą ( w sensie charakteru a nie Marit Bjoergen )

11. Opisz siebie w dwóch zdaniach :) .

Jestem złośliwą egoistką , która nie dba o innych ale potrafię sobie poradzić w trudnych sytuacjach . A zdrugiej strony często mam fazę i jestem szalona :)

To na tyle rozdział pojawi się jutro :)

Jeszcze raz dziękuję za nominację !!!

1 komentarz:

  1. Park Jurajski najlepszy... Wyobraziłam to sobie na moim przykładzie... Haha ja na zębie... Taki szpan... I z silną kobietą mnie rozwaliłaś... XD ~Gabiella011

    OdpowiedzUsuń