31 sierpnia 2015

Rozdział 32

Przepraszam za nieobecność ale byłam w szpitalu:(

Zapraszam do udziału w ankiecie

Katniss

Dzisiaj piątek. 
Z niecierpliwością i strachem wyczekuję wyjazdu do Kapitolu. Od rana wszyscy biegają i się pakują przez co nie mogę się normalnie wyspać a Rick chyba się ze mną zgadza bo słodko gaworzy kiedy do niego mówię. 
- Hej, już wstaliście? - wita nas Peeta wchodząc do pokoju.
- Jak widać - odpowiadam kąśliwie, jeszcze się na niego gniewam za ten wczorajszy odpoczynek.
- Dzwoniła twoja matka pytała czy nie zabralibyśmy jej po drodze, też dostała zaproszenie na ślub Effie, co o tym myślisz?
- Ehh, dobrze o, której wyjeżdżamy?
- Zdążysz się zebrać w godzinę?
- Jasne - odpowiadam zdawkowo a Peeta wychodzi z nietęgą miną.
Chyba potraktowałam go trochę za ostro potem będę odrobinę milsza.
- Co tam malutki? Zbieramy się na wyjazd? - Rick śmieje się i ślini.
- No tak twoja odpowiedź na wszystko. Idziemy cię teraz ubrać bo nie pojedziesz w pidżamce.
Kiedy ja zbieram małego i siebie Peeta pakuje walizki i sprawdza czy aby na pewno fotelik Rick'a jest dobrze przypięty a potem robi herbatę na drogę i grzeje mleko dla "naszego" dziecka.
- Ok. Możemy jechać ?
- Tak - biorę małego i podchodzę do drzwi jednak zanim wyjdę całuję Peetę w usta. 
Właściwie całus to złe słowo muskam swoimi wargami jego usta i czuję jak się uśmiecha. 
Takie drobiazgi naprawdę potrafią poprawić humor.
Przy samochodzie Peeta otwiera drzwi i przypina dziecko co nie wychodzi mu najlepiej bo jak się okazuje takie gadżety nie są w obsłudze proste.

Peeta

Droga dłuży mi się niemiłosiernie, na szczęście Rick jest bardzo grzeczny ale Katniss trochę marudzi bo źle znosi naszą podróż.
 Jest 16:00 i właśnie dojeżdżamy do piątego dystryktu.
- Daleko jeszcze?- pyta trzeci raz w ciągu godziny.
- Nie wiem - odpowiadam podnosząc głos.
- Peeta, zatrzymaj się!
- Dla... - jeszcze dobrze nie zjechałem na pobocze a Katniss wyskoczyła z samochodu i zaczęła wymiotować.
Pobiegłem za nią i pomogłem jej wrócić do auta była strasznie blada.
- Przepraszam nie powinienem był krzyczeć, weź tą tabletkę powinna trochę pomóc i spróbuj zasnąć, kochanie.
- Dzięki, jedź ostrożnie.
Kiedy dojechaliśmy do czwartego dystryktu Katniss czuła się trochę lepiej, zapakowałem rzeczy jej mamy a kiedy zobaczyła Rick'a szczerze się zdziwiła bo nie informowaliśmy jej o tym fakcie.
Na szczęście spokojnie dojechaliśmy do Kapitolu i zameldowaliśmy się w hotelu w, którym mieszkałem kiedy Katniss do mnie przyjechała. 
A z karta stałego klienta mamy rabat więc w spokoju wprowadziliśmy się.
- Idę się położyć - powiedziała od razu Katniss.
- Dobrze rozpakuję nas i też zaraz idę spać - odpowiadam.
Włączyłem telewizor i wiadomości. 
Rozpakowując nas słuchałem co się dzisiaj działo w kraju. 
Prawie skończyłem kiedy usłyszałem: A teraz plotki gwiazd czyli nasi celebryci. 
Oraz najgorętsza para w Panem - Dziewczyna Igrająca Z Ogniem i  Chłopiec Z Chlebem. - podbiegłem i pogłośniłem sprzęt kiedy na ekranie pojawiły się moje zdjęcia z Rick'iem na spacerze i  zdjęcia z czwórki.
- Czyżby nasza para miała nieślubne dziecko, na to wygląda. Ale prawdopodobnie to nie jest największy skandal Katniss jest chyba znowu w ciąży!!!
 A oto dowód nudności, zaokrąglony brzuszek i wzmorzony apetyt. -  jestem zdenerwowany przecież Katniss jest szczupła więc skąd wzięli zaokrąglony brzuch ponad to nie je więcej niż zwykle i długa droga wywołała nudności. 
A co najważniejsze nigdy nie mieliśmy stosunku płciowego.
Głupie plotki.
- Czuję się o wiele lepiej - słyszę głos i kroki Katniss - jadłeś już kolację czy może coś przygotuję bo umieram z głodu.
- Nie, chętnie spróbuję twojego dania. - odwracam się i widzę jak stoi przede mną Katniss w za dużej koszuli należącej do mnie, która sięga jej do połowy uda i prawdopodobnie bieliźnie. 
Ma rozpuszczone włosy co nie zdarza się często i delikatnie się do mnie uśmiecha po czym ostentacyjnie wychodzi z pokoju a ja zbieram myśli i nie mogę oderwać od niej wzroku. 
Nie wiem jak zareagowałby inny mężczyzna ale ja biegnę pod prysznic i włączam zimną wodę. Jeśli ona ma się tak zachowywać do ślubu to nie wiem czy wytrzymam. 
Chyba specjalnie mnie prowokuje ubierając się tak kuso.
Ale jeśli chce tak pogrywać to będzie miała wojnę.
A teraz muszę po prostu ochłonąć po tym niecodziennym widoku.
- Wow.
Jeszcze mokry wciągam czyste bokserki i wychodzę.
- Zrobiłam naleśniki - mówi odwrócona do mnie tyłem a ja podchodzę i ją obejmuję w pasie po czym delikatnie całuję w kark.



- Przestań jesteś mokry - śmieje się.
- Przeszkadza ci to? - wycieram się o nią na złość.
- A tobie mój strój?
Uderzyła w słaby punkt ale jestem silny.
- Możesz tak chodzić codziennie ale nie niszcz mi tej koszuli bo bardzo ją lubię - ripostuję.

Chapter 32

Katniss

Today, Friday.
I look forward to and fear to go to Capitol Hill. From morning everyone running and they are getting for what I can not normally get enough sleep and Rick probably agrees with me because sweet babble when I talk to him.
- Hey just you get up? - Welcomes us Peeta into the room.
- As you can see - I say sarcastically, still angry at him for the rest yesterday.
- She called your mother asked if there arrived her along the way, also was invited to the wedding of Effie, what do you think?
- Ehh, well about which we leave?
- You wait too long to collect in an hour?
- Sure - I answer casually and Peeta goes out.
I guess I took it a little too hard then I'll be a little nicer.
- What was tiny? We get to go? - Rick laughing and drooling.
- Well your answer to everything. We walk you right now because you're not going to dress in pajamas.
When I gather myself a little and Peeta packs her bags and checks are you sure the car seat is well pinned Rick then make a cup of tea on the road and heats the milk for "our" child.
- Approx. We can go ?
- Yes - I take a little and walk up to the door, but before I leave Peeta kiss on the lips.
Actually kiss is a bad word Musk their lips his mouth, and I feel like smiling.
Such little things can really improve your mood.
When the car Peeta opens the door and pinning the child what it does best: not because, as it turns out, these gadgets are not easy to use.

Peeta

The road drag on me unmercifully, fortunately Rick is very polite but a bit tedious because Katniss does not tolerate our journey.
 It is 16:00, and just get to the fifth district.
- Are we there yet? - Asks for the third time in an hour.
- I do not know - I answer, raising his voice.
- Peeta, stop!
- For ... - well I not yet returned to the side and Katniss out of the car and began to vomit.
I ran after her and helped her back to the car was terribly pale.
- I'm sorry I should not have to shout, take this pill should get some help and try to sleep, darling.
- Thanks, drive carefully.
When we got to the fourth district of Katniss felt a little better, packed the things her mother and when she saw Rick frankly was surprised because I did not informed her of the fact.
Fortunately, calmly we got to the Capitol and checked into the hotel, where I lived when Katniss came to me.
A loyalty card discount so we moved in alone.
- I'm going to lie down - she said at once Katniss.
- Well I unpack us and also just go to sleep - I answer.
I turned on the television and news.
Unpacking we listened to what was happening in the country today.
I'm almost finished when I heard: And now rumors of stars that is our celebrities.
And the hottest couple in the Lord - Girl Playing to Fire and Boy With Bread. - Ran when appeared on the screen of my photos with Rick on a walk and pictures of four.
- Did our couple had an illegitimate child, it looks that way. But perhaps this is not the biggest scandal Katniss is probably pregnant again !!!
 And here is the proof nausea, rounded belly and appetite. - I'm nervous, after Katniss is slim so why were rounded belly over it does not eat more than usual and a long way caused nausea.
And most importantly we never had sexual intercourse.
Silly rumors.
- I feel so much better - I hear a voice and Katniss steps - already eaten dinner or maybe something will prepare because I'm starving.
- No, eager to try your dishes. - I turn around and I see him standing before me Katniss in a large shirt belonging to me, which dates back to the mid-thigh and probably underwear.
It has loose hair which does not happen often and gently smiles at me and then pointedly leaves the room and I gather thoughts and I can not look away.
I do not know how to react another man but I'm running into the shower and turn on the cold water. If she is to behave like the wedding I do not know whether the stand.
Unless specifically provokes me dressing up so short.
But if you want to just tickle it will be war.
And now I just have to calm down after this unusual view.
- Wow.
I pull still wet clean boxer shorts and go out.
- I made pancakes - says reversed back to me and I walk up and embrace her waist and gently kiss the back of the neck.



- Stop're wet - she laughs.
- Is it bothering you? - Wiping out about it out of spite.
- And to you my outfit?
He hits the weak point but I'm strong.

- You can just walk every day but do not destroy me this shirt because I like it very much - retorts.

7 komentarzy:

  1. Kocham kocham kocham ♥ cudowna notka taka urocza :) z niecierpliwością czekam na next :*
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna notka. Zrub e końcu seks niech się przełamią albo noc poślubną albo ślub i dodawaj notki częściej błagam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie piszesz. Ale życzę sobię notki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Z niecierpliwością czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam cię serdecznie.Piszesz przecudownie !
    Blog jest genialny i czekam na kolejną notkę ;3

    Zapraszam również na swojego bloga http://igrzyskasmiercialways.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń