22 września 2015

Rozdział 36

1) Bardzo proszę o podpisywanie się jako anonimowy bo nie wiem komu mam np.: napisać dedykację
2) Proszę o 4 komentarze pod tym rozdziałem to ważne :) dla mnie


Katniss

Budzę się w białej sali i nie bardzo wiem gdzie jestem.
- Kochanie wreszcie się obudziłaś martwiłam się o ciebie.
- Co się stało ?
- Zemdlałaś, znalazłam cię na podłodze bo Rick strasznie płakał.
- Rozumiem ale to nic takiego ?
- Czekamy na wyniki badań z poradni... ginekologicznej.
- Mamo ja nie uprawiałam nigdy seksu !
- Lekarze nie chcieli mnie słuchać !
Co za brednie sama pewnie ich podpuściła, chce mieć pewność, że nie zrobiłam nic głupiego.
Więc patrzę na nią tylko niepewnie i trochę krzywo. A przynajmniej tak mi się wydaje.
- Kochanie a gdzie jest Peeta ? Nie było go w pokoju kiedy przyszłam.
Zaciskam usta a twarz przybiera błahą maskę.
- Nie wiem chyba został u kolegi - odpowiadam wymijająco.
- Ach rozumiem - chyba zauważa, że nie mam ochoty o tym gadać więc milknie.
Po kilku minutach dłużących mi się niemiłosiernie do sali wchodzi lekarz i oznajmia, że pacjentka czyli ja jest czysta to znaczy jestem dziewicą a to znowuż oznacza, że nie mogłam mieć żadnego stosunku płciowego.
 Moja matka pewnie odetchnęła z ulgą.
 A lekarz dodał jeszcze, że to pewnie jakiś stres i żebym wypoczęła a jutro wrócę do domu czyli chciał powiedzieć hotelu a potem pociągiem do 12.
Jestem zła i nie mam ochoty gadać z mamą więc po pewnym czasie żegna się ze mną i wychodzi. Przedtem obiecuje zaopiekować się Rickiem.
Tej nocy nie mogę spać, patrzę w sufit i rozmyślam.
Dopiero około 4 nad ranem coś się zmienia.
Ktoś wchodzi ukradkiem do sali.
Podchodzi do mojego łóżka, na początku myślałam, że może to pielęgniarka ale one mają białe fartuchy a ów człowiek ubrany jest na czarno.
- Katniss Everdeen zawsze chciałam cię poznać.
- To ja ale nie bardzo rozumiem o co chodzi. - odpowiadam zdezorientowana.
- Ja jestem... twoim największym koszmarem
- Co ?! - pytam piskliwie a reszta pytania więźnie mi w gardle.
- Peeta miał kochać mnie a nie ciebie ! Przez ten cały czas przychodził do mnie a później wracał do ciebie szmato. A ty włóczyłaś się z Gale'm. Nie zasługujesz na niego.
- Możesz do niego wrócić zostawił mnie.- to moja ostatnia szansa obrony przed tą psychopatką.
- O nie ty musisz zniknąć, za każdym razem kiedy już był ze mną zjawiałaś się ty ! I leciał do ciebie bo biedna Katniss potrzebowała pomocy.
Czy naprawdę tak było ? Byłam nieporadna i samotna a on chciał mi pomóc ? Nie, przecież miałam być silna.
- Zostaw mnie i idź do niego mnie nie kocha skoro mnie porzucił i cały czas był z tobą ! - z jakiegoś powodu te słowa są dla mnie jak sztylet wbijany w serce ranią dogłębnie.
- Znikniesz i tylko wtedy będę szczęśliwa. - odpowiada i zaczyna mnie dusić. Chyba tracę przytomność bo świat się rozmywa a ostatnie co widzę to mój były narzeczony na szczęście to tylko halucynacja...

Ważne ogłoszenia więc cofnij proszę jesli nie czytałeś i skomentuj to nic nie kosztuje a mnie bardzo motywuje :)

Chapter 36

Katniss

I wake up in a white room and not really know where I am.
- Honey finally woke up worried about you.
- What happened ?
- Passed out, I found you on the floor because Rick was crying terribly.
- I understand but it's nothing?
- We are waiting for test results from the clinic ... gynecology.
- Mom, I never practiced sex!
- Doctors do not want to listen to me!
What nonsense same confident they dared, I want to make sure that I did not do anything stupid.
So I look at it only hesitantly and a little askew. Or at least I think so.
- Honey and where is Peeta? He was not in the room when I came.
Clench your mouth and face mask becomes trivial.
- I do not know probably been with a colleague - I answer evasively.
- Ah, I understand - unless notes that I do not want to talk about it so silent.
After a few minutes wear on me mercilessly to the doctor enters the room and announces that the patient or it is clear that means I'm a virgin and that again means that there could be no sexual intercourse.
 My mother probably breathed a sigh of relief.
 The doctor added that it was probably some stress and I slept and tomorrow I get home that is to say, the hotel and then take the train to 12.
I'm angry and I do not want to talk to my mom so after a while saying goodbye to me and goes. Before that promises to take care of Rick.
That night I could not sleep, I look at the ceiling and brooding.
It was not until around 4am something changes.
Someone enters stealthily into the room.
He walks up to my bed, at first I thought maybe it was a nurse but they have white aprons and that man is dressed in black.
- Katniss Everdeen always wanted to meet you.
- It's me but I do not quite understand what's going on. - Answer confused.
- I'm your worst nightmare ...
- What ?! - I ask shrilly and the rest of the questions in my throat.
- Peeta had to love me and not you! All this time he came to me and then come back to you bitch. And you draggle of Gale. You do not deserve it.
- You can go back to him .- left is my last chance to defend themselves against this psychopath.
- Oh, no you have to disappear, each time when he was with me to appear to you! I flew to poor Katniss because you needed help.
Is it really so? I was awkward and lonely and he wanted to help me? No, after all I had to be strong.
- Leave me and go for it does not love me if I gave up and the whole time he was with you! - For some reason these words are to me like a dagger driven into the heart hurts deeply.

- Will disappear and only then I will be happy. - He responds and begins to strangle me. I think I'm losing consciousness because the world is blurred and the last I see is my ex-fiance, fortunately, it's just a hallucination ...

5 komentarzy:

  1. wow wow czekam na z niecierpliwoscia na nastepny naprawde jestes pomyslowa i oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zwroty akcji :) Super nie mogę się doczekać do następnego. Jeżeli cię to motywuje to ci powiem, że naprawdę super czyta się twojego bloga, bo jest bardzo interesujący :). Chciałabym przeczytać u ciebie o jakimś porwaniu i torturach :) może stanie się to prawdą , mam przynajmniej taką nadzieję. Czekam z wielką niecierpliwością. (mój komentarz możesz potraktować jako 2 lub 3 ;)) Im szybciej rozdział tym lepiej :)

    Zawsze wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale super!!!:* Już nie mogę się doczekać następnej notki!!! Niech Katniss się załamie, potnie i niech będzie się chciała powiesić! I wtedy przyjdzie Peeta i ją uratuje! I nie rozdzielaj naszych gołąbeczków. I niech będzie potem love story!!! I niech będzie ślub i seks i zawroty podczas ciąży!!! Kocham twoje notki ale za mało tu romantyzmu!!!
    Pozdrawiam
    Asika:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, co za emocje :o :* Z mamą Katniss i tymi badaniami to było niezłe hahah :D Ale to z tym włamaniem do pokoju i duszeniem i "najgorszym koszmarem" to normalnie będzie mi się śnić jako... najgorszy koszmar! !! Kto to mógł być? Kurcze, nie mogę się domyślić. Dziewczyna która chciała być z Peeta :o nie wiem kto to mógłby być, ale mam nadzieje ze w następnym rozdziale się dowiemy! :* a Peeta to nie może być halucynacja! On musiał po nią wrócić, on ją kocha! :* ahh te emocje :) chciałabym żeby oni w końcu byli razem :* wiesz żeby było tak słodko ślub, noc poślubna dzieci :) ale oczywiście cały czas muszą być zwroty akcji, to przecież nasi nieszczęśliwi kochankowie :) super notka!!! ♥ pozdrawiam ;*
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super notka!!! Dodaj już nowy rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń