31 stycznia 2015

Liebster Blog Award - Yay :)

Jak w tytule dzisiaj Liebster Blog Award !!!
Serdecznie dziękuję za nominację 0niewidzialna0 to wielki dzień dla mnie i dla tego bloga . 
Bardzo się cieszę , że mogę pisać tego bloga a jeszcze bardziej , że ktoś go czyta :)

Wracając do tematu : pytania , pytania i pytania 

1. Jakie jest twoje hobby oprócz pisania bloga ? Co robisz w wolnym czasie ?

Więc jestem trochę niebezpieczna ponieważ 3 lata uczęszczałam na lekcje karate i mam srebrny medal z mistrzostw wojewódzkich . 
Poza tym kocham sport : koszykówka , piłka ręczna , snowboard , pływanie . Oraz uwielbiam czytać książki przygodowe a nawet horrory :)

2. Dlaczego opisujesz właśnie tą historię ? Co cię w niej urzekło ?

Z igrzyskami związałam się 3 lata temu . Najpierw obejrzałam film , to były takie emocje , że nie mogłam spać przez kilka dni . Błagałam tatę o książki na moje szczęście się zgodził . Kiedy tylko doszły czytałam je 16 godzin bez przerwy i nie mogłam się oderwać . Ta książka sama w sobie jest niesamowita i nie potrafię wymienić dlaczego ta a nie inna ? To opowieść o uczuciach , strachu i przyjaźni może dlatego ?

3. Jeśli miałabyś wybrać postać z książek , blogów czy filmów z którą chciałabyś się spotkać to z która i dlaczego ?

Niestety nie wiem co odpowiedzieć ponieważ chciałabym się spotkać z wieloma postaciami z igrzysk a mam wybrać tylko jedną :)

4. Jaki jest twój ulubiony gatunek jeśli chodzi o książki ?

Przygodowe i horrory ( Kinga i Gerritsen )
ogólnie w których coś się dzieje i czekasz na wyjaśnienie .

5. Jeśli mogłabyś cofnąć się w czasie którą epokę byś wybrała?

Którąkolwiek ale żeby zobaczyć ewolucję dinozaurów i to jak naprawdę wyglądały .

6. Ulubiony film .

Oczywiście Igrzyska śmierci - wszystkie części i Poradnik Pozytywnego Myślenia .

7. Jakie jest według ciebie najpiękniejsze miejsce ?

Według mnie pięknym miejscem jest wodospad Niagara :)




8. Jaki bohater książkowy lub filmowy najmniej przypadł ci do gustu ?

Cóż to trudna decyzja Gale strasznie mnie wkurzał od samego początku i pisarz van Houten z Gwiazd Naszych Wina - był okropnie zarozumiały i wredny po śmierci swojej 8-letniej córki .

9. Co cie najbardziej irytuje ?

Łatwe pytanie - nienawidzę kiedy ktoś chwali się wszystkim co ma ale tak naprawdę nie a się czym pochwalić np. Ja mam najlepszą średnią w klasie a potem okazuje się , że jest jedną z najgorszych osób w klasie . Podsumowując kłamstwo i wywyższanie się .

10. Który pisarz ma według ciebie największy talent ?

Uwielbiam czytać książki Tess Gerritsen o których wcześniej wspomniałam , potrafi zainteresować czytelnika .

11. Jak wyobrażasz sobie świat bez książek ? Czy takie miejsce może według ciebie istnieć ?

Nie , świat byłby szary i nudny . Nie potrafię sobie tego wyobrazić.


Moi Nominowani to :

http://porebelii.blog.pl/

http://peetakatniss4ever.blox.pl/html

http://świat-slow.blogspot.com/

Oraz pytania :

1. Skąd wziął się pomysł na prowadzenie bloga ?

2. Skąd czerpiesz wenę i swoje nietuzinkowe pomysły ?

3. Jak długo znasz Igrzyska Śmierci ?

4. Kiedy się z nim i pierwszy raz zetknąłeś ?

5. Ile masz lat ?

6. Co najbardziej szalonego zrobiłeś w swoim życiu ?

7. Jakie masz lub chciałbyś mieć zwierzę ?

8. Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny ? Czy takowy istnieje?

9. Jakie jest twoje największe marzenie ?

10 . Gdzie najbardziej chciałabyś/chciałbyś pojechać ?

11. Jaki jest twój ulubiony aktor i ulubiona aktorka ?

Pozdrawiam was gorąco - u mnie pierwszy dzień ferii więc coś dodam :)

3 komentarze:

  1. Już napisałam :) http://peetakatniss4ever.blox.pl/html Zapraszam... Dopiero teraz ogarnęłam jak komentuje się Tw bloga... Ta technologia mnie przerażała od 2 miesięcy... Czytam twojego bloga, czytam... Tylko nie komentowałam, bo... technologia to nie dla mnie... :) Świetnie piszesz i masz taki ciekawy sposób pisania... :) Nie mogę się doczekać następnej notki... ~Gabriella011

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostajesz nominowana na moim blogu do LBA... Gratulacje. Pytania tutaj: http://peetakatniss4ever.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji ;)
    ~Dina

    OdpowiedzUsuń