10 stycznia 2015

Rozdział 19


Zapraszam do czytania i udziału w ankiecie :

Zanim poszedłem za moją dziewczyną musiałem coś zrobić z nożem , zebrałem się w sobie , mocno uciskając miejsce z którego wydobywała się krew . Kiedy nóż był już na zewnątrz syknąłem z bólu . Prowizoryczny bandaż zrobiłem ze ściągniętej i obwiązanej wokół talii . Mam nadzieję , że nie zemdleję z powodu utraty krwi , ruszam w pościg .
Wlokłem się strasznie powoli ale nadążałem za nimi Katniss mnie nie widziała ale uwierzcie mi kiedy dziewczyna płacze a szczególnie ukochana to jest dobijające na tyle , że masz ochotę pobiec do niej i chronić ja przed całym światem .
 Miałem tylko jeden malutki problem mianowicie cały czas krwawiłem a ją otoczyło trzech facetów i Gale .
Doszli do Złożyska i weszli do jednego z domów .
Teraz wystarczy zapamiętać i dojść do domu po pomoc .
Łatwe jak zagotowanie wody otóż nic bardziej mylnego .
Spieszyłem się jak mogłem .
Kiedy doszedłem pod dom Katniss byłem wykończony . 
Zdążyłem zadzwonić dzwonkiem i powiedzieć - Katniss porwał Gale jest w jej starym domu - po czym pochłonęła mnie ciemność .

Johanna

- Ej Peeta bez żartów . Obudź się ! Jack pomóż mi .
- Co się stało ?!
- Nie wiem zanieśmy go na kanapę !
- Przynieś apteczkę !
- Znasz się na tym ?
- Trochę tak opatrywałem rannych w czasie rebelii , ale to nieważne pospiesz się .
Rana była głęboka więc w czasie gdy Jack i reszta udzielali Peecie pierwszej pomocy pobiegłam po lekarza do centrum .
Udzielił Peecie pomocy i fachowo opatrzył ranę ale powiedział , że stracił dużo krwi więc musi się regenerować co znaczy , że musimy czekać .
Przez godzinę siedzieliśmy jak na szpilkach czekając aż się obudzi i w końcu otworzył oczy . Gdyby nie powaga sytuacji śmiałabym się z jego zdezorientowanej miny .
Jak tylko się zorientował w sytuacji krzyknął , że musimy biec do Katniss .
- Peeta doktor powiedział , że musisz odpoczywać .
Olał nasze prośby i wstał .
- Nie będę z wami siedział jak kołek kiedy Katniss potrzebuje pomocy !!! - krzyczał a łzy bezsilności zbierały się w kącikach jego oczu .
- Pójdziemy na kompromis ?
- Zależy ... co masz na myśli ? - mówi zły.
- Pójdziemy sprawdzić jak wygląda sytuacja a ty odpoczniesz ... - nie daje mi dokończyć - mam swój warunek - robi pauzę i stanowczo mówi - jeszcze dzisiaj odbijemy
Katniss i nie ma żadnego ale .
- Och , inaczej się nie zgodzisz ? - marudzę .

- Nie ma takiej opcji ! - mówi stanowczo .
- Chłopaki zbierajcie się idziemy zobaczyć ilu ich tam jest .
- Tak jest .
Nadzwyczaj szybko znaleźliśmy się w Złożysku 
Ja miałam z daleka obserwować dom i w razie czego wkroczyć i pomóc chłopakom  , oni w tym czasie zorientowali się , że Gale jest z dwoma mężczyznami i są uzbrojeni nie tylko w noże ale i jakieś pistolety .
  
Katniss

Byłam sparaliżowana ze strachu ciągle myślałam o Peecie i o tym czy udało mu się wyjść z lasu .
Dopiero potem zauważyłam , że w rękach nadal ściskam teczkę od Peety postanawiam sprawdzić jej zawartość .
Są tam wyniki badań od ginekologa tej dziewczyny -  skąd on to wziął ?!
Badania Peety i nie mogę dokończyć bo do mojej celi wchodzi Gale , szybko chowam teczkę .
- Co słychać Kotna ?
Nie zamierzam mu odpowiadać , mam go dość .
- Ok więc chyba oczekujesz wyjaśnień . 
- Raczej nie masz czego wyjaśniać .
- A ja myślę , że narobiliśmy sobie zaległości . 
- Nie potrafię ci wybaczyć i nie chcę nic nadrabiać jeśli nigdy więcej nie zobaczę Peety to uwierz zemszczę się .
- Nie wątpię przecież cię znam . Poza tym chcę ci coś jednak wyjaśnić . 

Chapter 19

Feel free to read and participate in the survey:

Before I went for my girlfriend had something to do with a knife, gathered himself firmly compressing the place where the blood was coming out. When the knife he was outside hissed in pain. I made a makeshift bandage with pinched and obwiązanej around the waist. I hope I do not faint from loss of blood, I'm on the pursuit.
Dragged terribly slowly but Katniss keep up behind me could not see but believe me when she cries and especially beloved is depressing enough that you want to run to her and protect her from all over the world.
  I only had one tiny issue namely bleeding all the time and it was surrounded by three guys and Gale.
They came to the old house Katniss and entered one of the houses.
Now just remember and come to the house for help.
Easy as boiling water so nothing could be more wrong.
Eager as I could.
When I got to the house Katniss was finished.
I could ring the bell and say - Gale is Katniss kidnapped in her old house - and then darkness engulfed me.

Johanna

- Hey Peeta no joke. Wake up! Jack help me.
- What happened?!
- I do not know Let's get him on the couch!
- Bring a first aid kit!
- You know about that?
- A little bit so tended the wounded during the rebellion, but it does not matter to hurry up.
The wound was so deep while Jack and the rest gave first aid Peecie the doctor ran to the center.
Peecie gave help and expertly bandaged the wound but he said that he had lost a lot of blood so it must be regenerated which means that we have to wait.
For an hour we were sitting on pins and needles waiting to wake up and finally opened his eyes. If it were not dare seriousness of the situation with his confused expression.
As soon as I realized the situation cried out, we have to run to Katniss.
- Peeta doctor said that you need to rest.
Olala our requests and stood up.
- I'm not going with you sitting like a peg when Katniss needs help !!! - Shouting and tears of helplessness gathered in the corners of his eyes.
- Shall we go for a compromise?
- Depends ... what do you mean? - Says angry.
- We'll go see what the situation is and you rest ... - Do not give me finish - I have my own condition - pauses and says firmly - even today retaken
Katniss and there is no but.
- Oh, otherwise you do not agree? - Whine.
- There is no such option! - Says firmly.
- Reap the guys we see how many of them there.
- Yes it is.
Extremely quickly found near the house Katniss
I had to watch from a distance the house, and if you step in and help the boys at the time they figured out that Gale is with two men and they are armed not only with knives but some guns.
  
Katniss

I was paralyzed with fear constantly thinking about Peecie and whether he was able to get out of the forest.
It was only then I noticed that in the hands of still embrace the briefcase from Peeta decide to check its contents.
There are results from a gynecologist that girl - where he took?!
Research Peeta and I can not finish because my cell to enter Gale, quickly hide a briefcase.
- What's going on Katniss?
I'm not going to answer him, I got him enough.
- Ok so unless you want an explanation.
- I do not think you have nothing to explain.
- And I think that narobiliśmy himself up.
- I can not forgive you, and do not want to catch anything if you never see Peeta believe it is revenge.

- I have no doubt know you yet. In addition, however, I want to clarify something.

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział. Jestem ciekawa, co takiego Gale ma do powiedzenia Katniss. Czekam na następną notkę.
    ~Dina

    P.S. Czy ktoś z Was oglądał film "Poradnik pozytywnego myślenia"? Ja gorąco polecam. Świetna gra aktorska, a szczególnie Jennifer ;). Chyba zabiorę się nawet do przeczytania książki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział :) ciekawe co ten dupek chce Katniss wyjaśniać Czekam na next
    0niewidzialna0

    OdpowiedzUsuń