15 stycznia 2015

Rozdział 20

Z dedykacja dla wszystkich czytających i komentujących , zapraszam do udziału w ankiecie :)
  
Katniss

- Wiesz długo myślałem nad tym wszystkim . Doszedłem do wniosku , że gdyby nie ten twój Peeta bylibyśmy razem ale ja nie przestałem cię kochać i myślę , że ty też nie jesteś szczęśliwa z tym popaprańcem .
- Nie masz prawa obrażać Peety !
- Dajmy sobie szansę i tak twój chłoptaś już nie żyje więc co ci szkodzi ?

Johanna

Chłopaki biegli najszybciej jak mogli.
- Szybko idziemy po Peetę i odbijamy Katniss ! Nie możemy czekać - krzyczą jeden przez drugiego .
Nie pytam już o co chodzi wiem , że mają powód by twierdzić , że trzeba się spieszyć więc wytężając mięśnie biegniemy po Peetę i Annie .
- Zbieraj się idziemy po Katniss .
Oni nawet nie pytają o co chodzi ale w biegu łapią płaszcze i broń .

Katniss

- Wiesz to może być trochę dziwne ale od zawsze marzyłem , że wybierzesz jednak mnie ale nie zrobiłaś tego więc ułatwiłem ci wybór .
- Nigdy cię nie pokocham .
- Nie musisz mnie kochać . Rozbieraj się .
- Popierdoliło cię ?! - nie wytrzymuję .
Słyszę dziwny dźwięk a mój policzek przeszywa ból .
- Bądź grzeczna i rozbieraj się - mówi Gale odpinając pasek od spodni .
- Nie ! - zaczynam się bać ale nie daję tego po sobie poznać .
- Kotna nie rób scen .
Jest już bez koszuli , nachyla się a ja próbuję się odsunąć ale nie udaje mi się i zaczyna mnie całować wyrywam się ale jemu to nie przeszkadza . Ściąga mój płaszcz i zaczyna rozpinać guziki mojego swetra .
Wyrywając się spadam z krzesła jest tym zachwycony , czołgam się - uciekając od niego ale natrafiam na ścianę . Gale zdążył pozbyć się spodni . Mój sweter ląduje w kącie pokoju a łzy zaczynają nie kontrolowanie lecieć mi po policzkach .
- Nie martw się Kotna nie zostawię cię tak jak twój chłoptaś .
- Mam wrażenie , że się pomyliłeś - mówi ... 

Chapter 20

With a dedication to all the readers and commenters, I invite you to participate in the survey :)
  
Katniss

- You know a long time I thought about it all. I came to the conclusion that if this is not your Peeta would be together but I never stopped loving you, and I think you're not happy with this moron.
- You have no right to insult Peeta!
- Give yourself a chance, and so your lad is already dead so what's the harm?

Johanna

The boys ran as fast as they could.
- Quickly go after Peeta and Katniss we turn! We can not wait - shouting over one another.
I do not ask what it is I know I have reason to believe that you have to hurry so we run after straining muscles Peeta and Annie.
- Pick up we go after Katniss.
They do not even ask what was going on but in the race to catch coats and weapons.

Katniss

- You know it might be a little weird but I've always dreamed of, but if you choose me but I did not do this so it easier for you to choose.
- I'll never love again.
- You do not have to love me. To disassemble.
- Fucked you?! - I can not stand.
I hear a strange sound and my cheek piercing pain.
- Be a good girl and disassemble the - says Gale unbuckling the belt of his trousers.
- No! - I get scared but I do not give it him know.
- Herds do not make a scene.
It is now without a shirt, leans over and I'm trying to pull away but it fails and starts to kiss me tear out but he does not mind. Pulls my coat and starts to unbutton my sweater.
Snatching up falling out of the chair is the delighted crawl - fleeing from him but I come across a wall. Gale managed to get rid of the pants. My sweater lands in a corner of the room and did not control the tears begin to fly my cheeks.
- Do not worry Katniss does not leave you like your lad.
- I have a feeling that you made a mistake - he says ...

7 komentarzy:

  1. Co taki krótki?
    Krótki ale świetny ;).
    Życzę mnóstwa weny,
    ~Dina

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jeszcze nie koniec :( to było perfidne musiałaś wtedy skończyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tak krótko? Kończenie w takim momencie powinno być definitywnie zabronione. Świetny rozdział, ale dlaczego taki krótki? :( Czekam na next
    0niewidzialna0

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój blog on zmienił moje życie na lepsze !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to !!! Ale jak można przerwać w takim momencie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział . Tylko czemu przerwałaś w takim momencie ?! Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie żeby coś, ale w angielskiej wersji na początku jest takie zadnie: I think you're not happy with this POPAPRAŃCEM. Mimo to blog super nie mogę się doczekać nexta :)

    OdpowiedzUsuń