3 stycznia 2015

Rozdział 17


Rozdziały będą pojawiać się 1-3 razy w tygodniu 

Z dedykacją dla wszystkich :)


Zapraszam do czytania :

Dziewczyny przyszły do mnie z rana chciały abym zjadła ale nie udało im się . Pocieszały mnie ale to nic nie dało .
Johannie na chwilę udało się mnie rozśmieszyć kiedy powiedziała  - Jak tylko zobaczę tę zdzirę na ulicy to nawet tapeta nie pomoże jej ukryć tej gęby . - ale kiedy dodała drugą cześć już nie było tak miło - Do końca życia będzie pamiętała jak kończy się upojna noc z Peetą Mellarkiem który jest zajęty przez Katniss Everdeen . - po chwili oprzytomniała i dodała - Noc której nie było , oczywiście . Przepraszam . Nie powinnam tego mówić .
- Masz rację ale jesteś Johanna Manson i zanim pomyślisz już gadasz bzdury - mówi Annie i zostawiają mnie samą z własnymi myślami .
Kolejne dni mijały bardzo szybko . Chodziłam na polowania z samego rana a wracałam na noc . Zwierzęta oddawałam Śliskiej Sae i kładłam się spać z koszmarami .
Dziewczyny zaczęły się martwić . 

Peeta 

Przez cały czas szukałem jakiś poszlak . Zrobiłem mnóstwo notatek ale moje dowody były niezbyt przekonujące . 
Ale od początku . Kiedy Katniss mnie wyrzuciła pojechałem do Kapitolu z ta samą walizka którą od niej zabrałem .
Ale nie pojechałem dla zabaw , alkoholu czy przyjemności .
Pojechałem zrobić specjalne badania , które miały stwierdzić czy między mną a tą dziewczyna do czegoś doszło . 
 Mój znajomy po wstępnym badaniu stwierdził , że to niemożliwe ale dla pewności trzeba tu ściągnąć tę blondynkę póki jest jeszcze wcześnie .
Więc wróciłem do 12 zaproponowałem jej romantyczna kolację i takie tam . Upiłem ją a mój kolega zrobił badania i ku mojemu zadowoleniu wynik był negatywny a sprawdzał według trzech różnych metod . Zabrałem dokumentację , dałem mojemu koledze miły prezent za pomoc a dziewczynę odwiozłem i wmówiłem jej , że przyszła do mnie pijana i jeśli to powtórzy to poinformuje o tym strażników i od tamtej pory mi nie przeszkadza .
Kolejnym krokiem było znalezienie i zrobienie wywiadów z tamtej nocy z około 20 osobami , które potwierdziły , że widziały jak ta dziewczyna mnie denerwowała i zaczepiała . Kilka z nich widziało nawet jak próbuje mnie pocałować ale ją odsuwam .
Pod każdym zeznaniem miałem podpis i potwierdzenie .
Ale do tego brakowało jeszcze zdjęcia lub jakiegoś dowodu który mógłby mi pomóc jeszcze bardziej a tego nie miałem .
Codziennie widzę jak Katniss wychodzi do lasu z dnia na dzień robi się bardziej blada , wygląda jakby w ogóle nie mogła spać podobnie do mnie .
Ale tego dnia było inaczej nie patrzyłem przez okno czekając na Katniss ale robiłem kawę dla niezapowiedzianego gościa .
- Więc nie powiedział mi pan jeszcze dokładnie co się stało .
- Już wyjaśniam . Jestem detektywem . Wynajął mnie chłopak Amy Doulce .
- Nie znam jej . 
- Owszem zna ja pan - pokazuje mi zdjęcie blondynki która zniszczyła mi życie .
- Tak jednak ja znam .
- Więc jej chłopak posądzał ja o zdradę . Nikt mi nie zapłacił a pana widziałem razem z nią .
- Więc mam zapłacić ! Nie mam mowy !!!
- Mam coś co pana zainteresuje i Katniss Everdeen także .
- Niech Pan kontynuuje .
Pokazał mi film z imprezy , jest na nim fragment na którym się do mnie dobiera ale ja odtrącam mówiąc , że kocham Katniss . Kiedy odchodzę blondynka obiecuje , że się zemści .
- Ile Pan za to chce ?
- Przekonałem Pana ? Więc tylko 200 .
- Proszę - podaję mężczyźnie pieniądze i zabieram płytę .
- Dziękuję , pójdę już .
- Do widzenia - kiedy wychodzi , ubieram się szybko , zabieram moje wszystkie notatki i narzucam na siebie płaszcz . 
Biegnę w głąb lasu nie myśląc o konsekwencjach .
- Katniss ! Katniss ! - krzyczę cały czas , nie zwracam uwagi na gałęzie bijące mnie po twarzy i wiatr który sprawia , że jest mi okropnie zimno . Na chwilę zwalniam gdzie może być ?
 I wtedy już wiem , skręcam w prawo i znowu biegnę .

Katniss

Słyszę głośne kroki więc natychmiast odwracam się myśląc , że to zwierzę i celuję strzałę w tamtą stronę ale jedyne co zauważam to zziajany Peeta .
- Hej możemy porozmawiać ? - pyta .
- Dobrze ale daj mi na początku coś powiedzieć .
- Słucham .
- Więc długo nad tym myślałam i doszłam do wniosku , że za bardzo się uniosłam . Ufam ci Peeta i jestem pewna , że nic cię nie łączy z tą dziewczyną . Prze ... - nie daje mi dokończyć .
- Katniss dobrze , że tak zareagowałaś nie byłem pewien czy do czegoś nie doszło . Musiałem to sprawdzić i - tutaj zrobił przerwę przez którą myślałam , że dostanę zawału - i wszystko wskazuje na to , że między mną a tą dziewczyną do niczego  nie doszło - mówi zadowolony i pokazuje mi film . Jak się okazuje z imprezy odepchnął ją i powiedział , że mnie kocha .
- Peeta ?
- Tak ?
- Jak spałeś w tym tygodniu ?
- Można powiedzieć , że źle . - mówi z uśmiechem za którym tak tęskniłam .
- Tak samo jak ja , chyba jesteśmy na siebie skazani - śmieję się .
- Zgadzam się z tym w pełni . Codziennie czekałem na chwilę w której zobaczę cię w oknie .
- Ja przychodziłam nad to jezioro i zastanawiałam się nad tym co zrobiłam .
- Ale już jest ok ?
- Tak . Wrócisz do mnie ?
- Zawsze . 
- Ale jedno musisz przyznać tu jest cudownie .
- Tak to śliczne miejsce .
- Kiedyś nie miałam czasu aby tu przychodzić tak często ale teraz mam go nawet za dużo .
- Ja także . 
Nastaje cisza którą mąci tylko szum drzew i śpiew ptaków .
Uświadamiam sobie , że nadal trzymam teczkę od Peety .Ciekawi mnie jej zawartość ale sprawdzę to w domu .
Nad  jeziorem spędziliśmy kilka godzin więc trzeba wracać . Idziemy w ciszy nie spiesząc się .
Kiedy jesteśmy w pobliżu dystryktu ktoś a właściwie kilka osób wyskakuje zza drzew i krzewów tym samym otaczając nas .
Jednego z nich rozpoznałam tak samo jak Peeta .
To był ...

Chapter 17

The girls came to me in the morning that I wanted to eat but they failed. Comforted me, but it did not work.
Johanna briefly managed to make me laugh when she said - As soon as you see this bitch on the street, even the wallpaper will not help her hide the mouth. - But when you have added the second part was not so nice - the end of life will be remembered as a heady night ends with Peeta Mellarkiem which is occupied by Katniss Everdeen. - After a while come to her senses and she said - Night which was not, of course. Sorry. I should not have said that.
- You're right, but you're Johann Manson and before you think you're talking nonsense now - says Annie and leave me alone with his thoughts.
The next days passed very quickly. I went on a hunt in the morning and came back at night. Greasy Sae I gave the animals lay down to sleep and nightmares.
The girls began to worry.

Peeta

The whole time I was looking for some clues. I did a lot of notes, but my evidence was not very convincing.
But from the beginning. When Katniss threw me, I went to the Capitol with this same suitcase he took from her.
But I did not go to the playground, alcohol or pleasure.
I went to do a special study, which had stated that between me and this girl to something there.
  A friend of mine said after the initial study, but it's impossible to be sure you have here to download this blonde while it is still early.
So I went back to the 12 offered her a romantic dinner and stuff. Her drunk and my colleague did a study and to my delight the result was negative and checked by three different methods. I took the documentation, I gave my friend a nice gift for your help and drove the girl and persuaded her that she came to see me drunk again, and if it shall inform the guards, and since then I do not mind.
The next step was to find and do interviews with the night with about 20 people who have confirmed that they saw me as the girl annoyed and harassed. Several of them have seen even as he tries to kiss me but I pull it.
In all the testimony had signature and confirmation.
But this was still an image or any evidence that would help me even more and have not had.
Every day I see Katniss goes to the forest every day it gets more pale, looks as if she could not even sleep the same to me.
But this day was different was not looking out the window waiting for Katniss but did coffee for unannounced guest.
- So do not tell me you have exactly what happened.
- Let me explain. I'm a detective. Amy guy hired me Doulce.
- I do not know her.
- Yes, I know you - show me a picture of the blonde that destroyed my life.
- Yes, however, I know.
- So her boyfriend accuse me of treason. Nobody paid me no and I saw you with her.
- So I have to pay! I have no speech !!!
- I've got something you interested and Katniss Everdeen as well.
- May the Lord continue.
He showed me a video of the event, it is a fragment of which is chosen to me but I repelled by saying that I love Katniss. When I go blonde promises to take revenge.
- How much you want for it?
- Persuaded the Lord? So only 200.
- Please - I give the man some money and take my plate.
- Thank you, I'll go now.
- To view - he leaves, dressed quickly, I take all my notes and impose on his cloak.
I run into the woods without thinking of the consequences.
- Katniss! Katniss! - I scream all the time, do not pay attention to the branches of beating my face and the wind that makes me terribly cold. For a moment where he can be excused?
  And then I know, I turn to the right and again I run.

Katniss

I hear so loud steps immediately turn away thinking it was an animal and take aim an arrow in that direction but the only thing I notice is panting Peeta.
- Hey, can we talk? - Asks.
- Okay but let me at the beginning of something.
- I beg your pardon.
- So long on this thought, and came to the conclusion that too much is lifted. I trust you Peeta and I'm sure you do not connect with this girl. Sor ... - I can not finish it.
- Katniss well, so I was not sure you react if something did not happen. I had to check it out and - here he paused for thought, I'll get a heart attack - and all indications are that between me and this girl nothing happened - he says and shows me a happy film. As it turns out from the event pushed her away and said that he loves me.
- Peeta?
- Yes?
- How did you sleep this week?
- You could say that bad. - Says with a smile which is so longed for.
- As much as I do, I think we're stuck with each other - laugh.
- I agree with this completely. Every day I waited for a moment in which I saw you in the window.
- I I came on this lake and I was wondering August over what I did.
- But it is ok?
- Yes. Will you come back to me?
- Always.
- But one thing you have to admit there is wonderful.
- That's a lovely place.
- Once I did not have time to come here so often but now I was even too much.
- I also.
Silence comes the only noise that disturbs the trees and singing birds.
I realize that I still keep a folder of Peeta .Ciekawi me its content but check it out at home.
On the lake we spent a few hours so you have to come back. We walk in silence in no hurry.
When we are in the vicinity of one of the district a few people actually pops up from behind the trees and shrubs thus surrounding us.
I recognized one of them as well as Peeta.
It was a ...

4 komentarze:

  1. Dam głowę, że to Gale. Rozdział cudo :) Nie mogę się doczekać następnego
    0niewidzialna0

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział :) Czyżby Gale ich nawiedził?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero dzisiaj odkryłam Twohego bloga i jest świetny. Mam tylko jedną nałą uwagę-czy mogłabyś budować trochę krótsze zdania. Według mnie lepiej by się czytało.
    Mnóstwa weny. Czekam niecierpliwie na następny rozdział.
    ( 0niewidzialna0- Ty też tutaj ? ;D )
    ~Dina

    OdpowiedzUsuń