13 grudnia 2014

Prolog

PROLOG


Akcja będzie się rozgrywać mniej więcej po tym jak Peeta został odbity i po części wyzdrowiał a końcem książki .
PS . Mogę nagiąć trochę fakty :)

Katniss Everdeen , jestem sama a najgorsze , że sama tę drogę wybrałam mimo , że zebrałam się na odwagę i powiedziałam Peecie co czuję , to i tak później uciekłam . Do chwili obecnej nie zdążyłam się nawet uporać ze śmiercią Prim . Codziennie wszystko mi o niej przypomina . Mieszkam w dwunastce i można powiedzieć , że nie jest źle choć dobrze też nie jest , nadal dostaję pieniądze z Kapitolu . Gale zniknął już dawno nie wiem co się z nim dzieje i chyba nie chcę wiedzieć , napewno nie teraz gdy pierwszy raz od dłuższego czasu nie jest mi źle . Są takie dni w których myślę co się dzieje z Peetą , co czuje , czy jest mu dobrze , a może ma już rodzinę . Gdy pomyślę o tym ostatnim zaczynam być zazdrosna ponieważ nie potrafię się pozbyć uczuć , jednocześnie staram się uspokoić i mówię sama do siebie , że rodziny nie zakłada się w pół roku bo dopiero tyle minęło od rewolucji którą wszczełam . Z mamą staram się utrzymywać kontakt bo tylko ona mi została , chyba czuje to samo bo kiedy dzwoni a ja odbieram po płaczu to słyszę troskę w jej głosie , oczywiście zaprzeczam bo jestem dziewczyną igrającą z ogniem ale ten ogień przygasł po odejściu Prim a potem ... Peety . 
                                             * * * * * *
Tego dnia mijało dokładnie 6 miesięcy od czasu gdy ostatni raz widziałam Peetę spał a ja wyszłam bez pożegnania wcześniejszego wieczora powiedziałam mu co czuję nie tylko do niego ale o wszystkim o śmierci Prim , wielu ludzi z dystryktów i o tym co będzie potem . Obudziłam się pierwsza i wyszłam na chwilę a nie ma mnie już 6 miesięcy . Czuję , że znowu go zawiodłam . Zaczęłam szlochać kiedy usłyszałam w telewizji wywiad speaker mówił : " A teraz serdecznie zapraszamy ulubieńca tłumów i przyjaciela a może nie tylko Dziewczyny Igrającej Z Ogniem oto Peeta Mellark " - zakręciło mi się w głowie kiedy zobaczyłam był uśmiechnięty i pogodny jak zawsze tylko oczy były smutne jakby za mgłą łez . 
- Więc Peeta jak ci się układa w Kapitolu po odbudowie Panem ?
- Szczerze mówiąc Cesar jestem zadowolony , że zaszły takie zmiany i uważam , że ludziom będzie żyło się lepiej .
- Jak zawsze krótko i na temat , a teraz proszę o relację waszej znajomości z Katniss - tutaj usmiechnął się zawadiacko do kamery .
- W tej chwili to chyba niemożliwe ponieważ ja jestem w Kapitolu i załatwiam niedokończone sprawy a Katniss ma swoje zajęcia chyba w domu czyli w dwónastce - stara się uśmiechnąć ale widzę w jego oku samotną łzę .
Zraniłam go znowu , wstaję i podgłośniam telewizor , biegnę po ubrania i kosmetyki i mówię sama do siebie - Musisz cos naprawic Katniss cos co powinnaś zrobić wiele lat temu . 
- Rozumiem czyli nasza Igrająca z Ogniem teraz igra z innym żywiołem mam rację przyjacielu ?
- Jak zawsze Cesar , jak zawsze - wzdycha Peeta .
- Chyba wystarczająco cie zmęczyłem część druga jutro , zgadzasz się ?
- Chyba nie mam wyboru , dziękuję Cesar .
- Nie to ja dziękuję .

Wyłączam telewizor i biegne zostawić Haymitchowi klucz .
- Cześć , mógłbyś zajrzec do Jaskra któregos dnia , mam pilną sprawe w Kapitolu ?
- Wiem właśnie widziałem w telewizji , zgadzam się ale masz to załatwić skutecznie i przywież mi pamiątkę z wycieczki .
- Nie ma sprawy , pa - mówię , rzucają klucz na stół i zostawiając mentora samego .


Action will play roughly after Peeta was reflected and partly recovered and the end of the book.
I can bend some facts :)

Katniss Everdeen, I'm alone and the worst that she chose this way even though they plucked up the courage and told Peeta what I feel, it would later escaped. Until now I could not even cope with the death of Prim. Every day, everything reminds me of her. I live in 12 district and can say that it is not bad but it is not good, you still get money from the Capitol. Gale disappeared long ago I do not know what was going on and I do not think I want to know now is not sure when the first time in a long time, I am not wrong. There are days where I wonder what's going on with Peeta, which feels that it is his right, and maybe already has a family. When I think of the latter begin to be jealous because I can not get rid of feelings while trying to calm down and I say to myself that the family is not assumed in only half a year because so much has passed since the revolution which has commenced. With my mother, I try to keep in touch because I was only she, perhaps because he feels the same way when I call and I answered the cry I hear the concern in her voice, of course, because I'm a girl one playing with fire but the fire faded after the departure of Prim and then .. . Peeta.
                                              * * * * * *
On this day, exactly six months had passed since the last time I saw Peeta was asleep and I left without saying goodbye early evening, I told him what I feel, not only for him but for all of the death of Prim, many people in the districts, and what happens then. I woke up first and went out for a while and I'm not already 6 months. I feel that I failed him again. I began to sob when I heard an interview on TV speaker said: "And now we invite crowd favorite and a friend and can not only Girls Playing to behold Peeta Mellark Fire" - spin my head when I saw he was smiling and cheerful as always, only his eyes were sad though a mist of tears.
- So Peeta how are you getting on in the Capitol after the reconstruction of the Lord?
- Cesar Frankly I'm glad that such changes have taken place, and I think people will live better.
- As always, short and to the point, and now ask for your friendship relationship with Katniss - here rakish smiled for the camera.
- At the moment, it's probably not because I am in the Capitol and I handle unfinished business and Katniss has its classes except at home or in 12 district - trying to smile but I can see in his eyes a single tear.
I hurt him again, I get up and I increase a volume TV, I'm running clothes and cosmetics and I say to myself - Katniss must fix something you should do something that many years ago.
- I understand that is our now toying with Fire plays with another element of friend am I right?
- As always, Cesar, as always - sigh Peeta.
- I think I got tired enough of the second part tomorrow, do you agree?
- I guess I have no choice, thank Cesar.
- Not that I thank you.

Turn off the TV and leave Haymitch I run the key.
- Hey, can you look in Glaucoma One day I got an urgent affair in the Capitol?
- I just saw on TV, I agree but you get successfully and bring me a souvenir of your trip.

- No problem, bye - I say, throw the key on the table and leaving a mentor himself.

Dziękuję za czytanie .

Thanks for reading my story .

1 komentarz: