19 grudnia 2014

Rozdział 4


                                                  Uwaga !!!

1) Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze a szczególnie czyt. pkt. 2)

2) Ważna dedykacja dla Hanny Marciniak , dziękuję za bardzo motywujący komentarz :) Mam nadzieję , że nie ostatni xd .

- Martwiłam się o ciebie mamo - szepczę jej na ucho .
- Słyszałam o tym co się stało , jeden z moich pacjentów zmarł . Jak ktoś mógł zrobić coś tak okropnego ?
- Nie wiemy ale mamy zamiar się dowiedzieć - odpowiada mojej mamie milczący do tej pory Peeta .
- Och , Peeta przepraszam nie zauważyłam cię wejdź proszę .
Gdy tylko Peeta wchodzi do domu moja mama pyta mnie na migi czy ja i on ... jesteśmy parą czy zdecydowaliśmy się na coś poważniejszego ma na myśli łóżkowe sprawy .
Jestem zdziwiona ale resztkami racjonalności zaprzeczam a kobieta oddycha z ulgą - robi to ponieważ nie uznaje " miłości " przed ślubem z resztą podobnie jak ja .

Wchodzimy do środka a mama nastawia wodę na herbatę .
- Więc wasze odwiedziny zawdzięczam terrorystom ? - pyta z uśmiechem kobieta .
- Planowaliśmy to od dłuższego czasu .
- Rozumiem , jak to się stało , że widzę was razem ?
- Katniss mogłabyś wyjaśnić ? Właśnie mi się przypomniało , że zapomnieliśmy zabrać rzeczy z samochodu - i już go  nie było .
- Więc odwiedziłam Peetę w Kapitolu bo się za nim stęskniłam i pogodziliśmy się ot cała historia  - mówię na jednym wdechu a moja mama kiwa z politowaniem głową po czym mówi - Oczywiście - i idzie do kuchni wyłączyć czajnik i zalać herbatę .
- Widziałam wywiad - krzyczy z kuchni i tyle . Cała rozmowa taka ' ważna ' i treściwa .


                                               Peeta

Nie chcę przeszkadzać Katniss i mamie więc powoli ide do samochodu i zastanawiam się o czym rozmawiają . Pewnie nie jest zbyt rozmowna bo to prawdziwa Katniss uparta i nieprzewidywalna bo w końcu nikt nie podejrzewał , że naprawdę się we mnie zakocha nawet ja . Peeta ogarnij się dlaczego robisz sobie życiową refleksję jeszcze nie umierasz i narazie nie zamierzasz . Ludzie gadam ze sobą i to w myślach , koniec ide po te torby . Ok wcześniej nie czułem tego ciężaru może przez emocje . Myślałem tylko o mamie Katniss , że znowu może być załamana ale na szczęście jest ok . Może zostaniemy kilka dni i zacieśniął więzy . Zapytam Katniss mam nadzieję , że to ważne po stracie Prim zbliżyła sie do matki ale to jeszcze nie to - powinny się wspierać ale Katniss w dalszym ciągu boi się , że gdy się zaangażuje to matka ją porzuci .
Wchodzę do domu i słyszę no właśnie ... nic nie słyszę , tak długo mnie nie było ? 
Idę do kuchni czeka tam na mnie mama Katniss .
- Poszła do pokoju , nie będzie to problem gdybyście spali tam razem ? Mogę przynieść rozkładane łóżko .
- Myślę , że nie ale pójdę się upewnić .

Kiedy wchodzę słyszę ciche dźwięki ... pozytywka ? Ale rozpoznaję jej głos śpiewa a właściwie nuci The Hanging Tree , nie odzywam się aby jej nie przestraszyć , ostrożnie odkładam torbę i powoli podchodzę do niej i delikatnie ją tulę .




 Nie przerywa i nuci dalej . Odwracam ją w swoją stronę tak aby patrzyłam mi w oczy , milknie .
- Katniss mam do ciebie dwa pytania .
Nie odpowiada ale jej oczy rozbłysły ciekawością .
- Twoja mama pyta czy możemy spać w jednym pokoju ? Mi to nie przeszkadza ale mogę się przenieść na kanapę  .
- Spokojnie mi to nie przeszkadza a drugie pytanie ?
- Chciałem zapytać czy nie zgodziłabys się ...

                                               Chapter 4

                                                  Note !!!

1) Thank you very much for all your comments and especially read section 2)


2) Valid dedication to Hanna Marciniak, thank you for a very motivating comment :) I hope it does not last xD.


- I was worried about you, Mom - I whisper in her ear.
- I heard about what happened, one of my patients died. How could someone do something so horrible?
- We do not know but we're going to find out - corresponds to my mom silent so far Peeta.
- Oh, I'm sorry I did not see Peeta you go please.
As soon as Peeta enters the house my mom asked me if I sign language and on ... we're a couple that decided on something more serious is referring to bed case.
I am surprised but denying the remnants of rationality and the woman is breathing a sigh of relief - because it does not recognizes the "love" before the wedding with the rest, like me.
We go inside and my mother adjusts water for tea.
- So your visits owe terrorists? - Asks with a smile woman.
- We planned this for a long time.
- I understand how it happened that I see you two together?
- Katniss could you explain? Then I remembered that we have forgotten to take things out of the car - and he was gone.
- So I visited the Capitol Peeta because I've missed him and resigned ourselves ot the whole story - I'm talking to one of inspiration and my mom nods his head pityingly then says - of course - and goes to the kitchen off the kettle and pour the tea.
- I saw the interview - shouts from the kitchen and behind. The whole conversation so 'important' and succinct.

                                                Peeta

I do not want to disturb my mother Katniss and so slowly I go to the car and I wonder what they were talking about. Probably not too talkative because Katniss is a real stubborn and unpredictable because in the end no one suspected that you really fall in love in me, even me. Peeta Embrace yourself why you do not yet reflect the life you die and are not going far. People I talk to each other and it is in my mind, the idea of the end of the bag. Ok have not felt this burden can by emotions. I was just thinking about Mom Katniss that can be broken again, but fortunately it's ok. Maybe you will be a few days and tightened the bonds. Ask Katniss I hope that this is important after the loss of Prim came up for the mother but it is not yet - should be encouraged but Katniss still afraid that when we engage the mother abandons her.
I go home and I hear that's it ... I can not hear anything, so long I was gone?
I'm going to the kitchen waiting there for me mama Katniss.
- She went into the room, there will be a problem if you had slept there together? Can I bring a rollaway bed.
- I think not, but I'll make sure.

When I walk I hear soft sounds ... a music box? But I recognize her voice singing and actually sings The Hanging Tree, will not speak to her not to scare, carefully hang the bag and slowly walk up to her and gently nestle.




 Do not interrupt and humming away. I turn it on its side so that I looked into my eyes, silent.
- Katniss I have two questions for you.
Does not respond but her eyes flashed curiosity.
- Your mom asked if we could sleep in the same room? I do not mind but I have to move to the couch.
- Calmly I do not mind a second question?
- I wanted to ask is would you agree or not ...

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie piszesz, czekam na kolejne rozdziały.
    0niewidzialna0

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesssssst dostałam dedykację :) Tamto pisałam co mi na myśl przyjdzie. Co by tu jeszcze..... aha prowadzisz najlepszego bloga na całej kuli ziemskiej jesteś na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń